سلامت چشم با سلامت قلب و عروق مرتبط است    ✍    ✍    ✍ برای حفظ سلامت بیشتر آب بنوشید!    ✍ زمانیکه دارای نشانه های سرفه و تب هستید از ارتباط نزدیک با سایرین خودداری کنید    ✍ مصرف موادحاوی ویتامین ها در هوای آلوده توصیه می شود    ✍    ✍ استفاده از ماسک در شرایط الودگی هوا اکیدا توصیه می شود    ✍    ✍ راههای انتقال میکروب · قندان · پول، و اسکناس سکه · خودکار ، قلم، ماس و کیبرد · دست دادن و روبوسی · استفاده از غداهای روباز عرضه شده در خیابان ها ·    ✍    ✍    ✍    ✍    ✍    ✍    ✍    ✍    ✍ در صورت مشاهده نشانه های تب، سرفه و خستگی درخانه بمانید و از انتقال ویروس اجتناب کنبد    ✍    ✍    ✍    ✍

هورمون

بخش هورمون

بخش هورمون شناسی آزمایشگاه امیرکبیر یکی از مهمترین بخش های آزمایشگاه می باشد و توسط متخصصین مجرب و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و یا به صورت فردی با استفاده از  کیت های به روز بین المللی در خدمت مراجعه کنندگان و پزشکان می باشد. در این بخش نیز همانند دیگر بخش های آزمایشگاه به صورت روزانه کنترل کیفی تحت نظر مسئول بخش انجام می شود.

 

هورمون ها موادی هستد که در غدد درون‌ریز ساخته شده و توسط جریان خون به مناطق مختلف بدن انتقال می یابند. هورمون ها با اتصال به گیرنده اختصاصی خود موجب تغییراتی در سلول های هدف می شوند. میزان هورمون‌ها به واسطه مکانیسم های مختلف و  تحت تاثیر سیستم  عصبی تنظیم می‌شود.

آزمایشگاه امیرکبیر با برخورداری از تکنیک و تجهیزات مختلف قادر به بررسی طیف وسیعی از هورمون ها می باشد.

 

ادامه
66611846
66604651
بزرگراه آيت الله سعيدي ، چهار راه يافت آباد
ابتداي بلوار معلم، پلاک 3
کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به آزمايشگاه پاتوبيولوژي اميرکبير می باشد.
طراحی شده توسط شرکت پیوند طب و نرم افزار