سلامت چشم با سلامت قلب و عروق مرتبط است    ✍    ✍    ✍ برای حفظ سلامت بیشتر آب بنوشید!    ✍ زمانیکه دارای نشانه های سرفه و تب هستید از ارتباط نزدیک با سایرین خودداری کنید    ✍ مصرف موادحاوی ویتامین ها در هوای آلوده توصیه می شود    ✍    ✍ استفاده از ماسک در شرایط الودگی هوا اکیدا توصیه می شود    ✍    ✍ راههای انتقال میکروب · قندان · پول، و اسکناس سکه · خودکار ، قلم، ماس و کیبرد · دست دادن و روبوسی · استفاده از غداهای روباز عرضه شده در خیابان ها ·    ✍    ✍    ✍    ✍    ✍    ✍    ✍    ✍    ✍ در صورت مشاهده نشانه های تب، سرفه و خستگی درخانه بمانید و از انتقال ویروس اجتناب کنبد    ✍    ✍    ✍    ✍

میکروب شناسی

 بخش میکروبیولوژی  یا میکروب شناسی

میکروبیولوژی علمی است که به جلوگیری، تشخیص و درمان بیماری های عفونی می پردازد. علم میکروبشناسی مسئول شناسایی عوامل ایجاد کننده عفونت در بافت، خون، ادرار،مدفوع، خلط، مغز استخوان و دیگر مایعات بدن می باشد. همچنین این علم به بررسی حساسیت عامل ایجاد کننده بیماری به طیفی از داروها به خصوص آنتی بیوتیک ها می پردازد.

میکروبیولوژی در راستای شناسایی میکروب ها از روش های مختلفی استفاده می کند این روش ها عبارتند از:

روش های شمیایی، ایمونولوژیک و مولکولی، همچنین میکروب ها در زیر میکروسکوپ نوری بررسی می شوند. با رنگ آمیزی های اختصاصی  نیز نوع میکروب شناسایی می شود.

آزمایشگاه امیر کبیر با داشتن کارشناسان متبحر و انجام کنترل کیفی روزانه تحت نظر مسئول بخش میکروبشناسی، کشت میکروبی، محیط سازی، انکوباسیون و استریلیزاسیون انجام می شود.

 

 

 

ادامه
66611846
66604651
بزرگراه آيت الله سعيدي ، چهار راه يافت آباد
ابتداي بلوار معلم، پلاک 3
کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به آزمايشگاه پاتوبيولوژي اميرکبير می باشد.
طراحی شده توسط شرکت پیوند طب و نرم افزار